Page content

Wat de B2B Marketing Award je oplevert

article content

Wat de B2B Marketing Award je oplevert

Wat de B2B Marketing Award je oplevert

Valery Bartels van Canon Nederland met de B2B Marketing Award 2015 (foto spotONvision)

 

De genomineerden voor de B2B Marketing Award 2017 zijn bekend: Greetz en ServiceNow strijden op 16 maart tijdens het B2B Marketing Forum om de belangrijkste B2B Marketingprijs van Nederland. Wat staat de winnaar te wachten? En waarom zou jij als B2B marketeer meedoen aan deze competitie? Lees de ervaringen van drie winnaars.

Marketeers van Deli XL, Canon en AFAS aan het woord

In 2013 won Deli XL de B2B Marketing Award met het content marketing initiatief Food Reporter, dat food content aanbiedt aan professionals in de horeca, met als doel om relaties aan te gaan in de horeca. In 2015 was het de beurt aan Canon Nederland met ‘The exceptional service battle’, het inzetten van servicemedewerkers in het lead proces. Het afgelopen jaar ging de prijs naar AFAS met De Accountancy Scan, een succesvolle marketing automation case. Aan het woord zijn Marco van Davenhorst van Deli XL, Valery Bartels van Canon Nederland en Sander Seton van AFAS over wat de B2B Marketing Award hun heeft gebracht.

 

Lees verder op LinkedIn.

B2B Marketing Forum 2017

 

Comment Section

0 reacties op “Wat de B2B Marketing Award je oplevert

Plaats een reactie


*