Gun jezelf en je team

externe ondersteuning

Voor de marketingmanager

Marketingmanager, herken jij één van de volgende situaties?

"Ik heb een leuke baan bij een mooi bedrijf. Maar de werkzaamheden slokken mij op en ik heb amper tijd om na te denken of ik wel de goede dingen doe en de dingen goed doe."
"We gaan onze marketingaanpak vernieuwen. Ik heb behoefte aan advies van een expert op het gebied van B2B marketing, die de dynamiek van een professionele dienstverlener snapt."
"We werken met een klein team marketeers, dat zijn handen vol heeft aan het reguliere werk. Ik zoek een ervaren marketing projectmanager aan wie ik de projecten kan toevertrouwen."

Dan is het tijd voor een B2B marketing expert die de business snapt en jou kan ondersteunen in de vorm van coaching, advisering of projectmanagement. Lees hieronder wat Nectar Marketing voor jou kan betekenen op het gebied van advisering, coaching of projectmanagement. 


Opdrachtgevers aan het woord

"Hans heeft een aanpak geschreven met als doel Valori op meer strategische wijze marketing te laten bedrijven. Dat heeft er toe geleid dat er meerdere projecten door Hans ter hand zijn genomen om dat te realiseren.

Hans doet dat met verstand van zaken en zeer proactief. Hij is het prototype van de adviseur, die zijn adviezen tot werkelijkheid wil converteren. Erg prettig om met hem te werken."


Carel Kouwenhoven, Board member bij Valori

"Hans Snel heeft met ons management team gewerkt aan marktplan 2016. Hans is goed thuis is de wereld van de marktsegmenten en de product-markt matrices gecombineerd met een goede kijk op de trends en behoeftes in de wereld van de klanten van ingenieursbureaus. Daarmee voor ons een ideale gesprekspartner. 

Hans faciliteert prettig en doelgericht, aan het einde van de dag heb je een resultaat. Tenslotte proberen wij altijd zijn adviezen over inbound marketing te volgen want zoals hij ons leert: dat is het effectiefst."


Katheleen Poels, Business Developer bij Royal HaskoningDHV


Diensten voor de marketingmanager

Advisering

Hoe vergroot je de zichtbaarheid, concurrentiepositie en het marktaandeel van jouw bedrijf in de markt? Laat je adviseren door een ervaren B2B marketing adviseur die de dynamiek en specifieke eigenschappen van een professionele dienstverlener snapt. Een greep uit de onderwerpen: merkstrategie, portfoliostrategie, accountmanagement en account based marketing, CRM, customer intimacy, content marketing en inbound marketing.

Coaching

Je leidt een klein marketingteam van een middelgrote of grote professionele dienstverlener. Een bedrijf met tienttallen tot honderden experts die allemaal hun eigen vakgebied het allerbelangrijkst vinden. Daar heb je je handen vol aan. Ondertussen verandert het marketingvak dagelijks door nieuwe technologische mogelijkheden en veranderend afnemersgedrag. Gun jezelf af en toe een moment van reflectie om te bepalen of je de juiste dingen doet en of je ze ook goed doet.

Projectmanagement

Met jouw team heb je je handen vol aan alle reguliere marketing- en communicatie-werkzaamheden. Daardoor komen projecten als een nieuwe website, een nieuw CRM systeem, de organisatie van een klantevent of deelname aan een beurs of de invoering van contentmarketing vaak moeizaam van de grond. Er is geen ruimte voor uitbreiding van je team. Neem dan een expert in de arm die de business kent en veel projectmanagement ervaring heeft, ook met Agile en Scrum.